Üzemeltető: Blogger.

Aranyköpések a VV 6-ból

2014. június 12., csütörtök

1. Izabella teste, mint egy jó gyros Pesten. (Krisztián)
2. Dorka olyan, mint egy tulipán, először csak a bimbóját láttam, aztán szép lassan kinyílt. (Viki)
 3. Aki buta az mire okos? (Józsi)
4. Tudtam, hogy az író is nekem írta a verset! (Aurelio)
5. Nem is értem, minek beszélünk az őskorról. Az olyan régen volt, hogy talán igaz se volt. Ilyen kis pletykák, meg mendemonda az egész szerintem. Én másban hiszek, nem az őskorban. (Zsófi)
6. Aztán Krisztián koppant, mint tyúkszar a deszkán (Krisztián)
7. Fáradtságot reggelizünk, dikk! (Józsi)
8. Te szakadt marha! (Krisztián Ádámnak)
9. Kevés ilyen stílusos, öntelt és egoista emberrel találkoztam még, mint Józsi, magamon kívül. (Aurelio)
10. Néha úgy érzem, meg kell valaki tartson hátulról, annyira fennhordom az orrom. (Aurelio)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése