Üzemeltető: Blogger.

Csak egy hajszálon múlott a VV7 játékosának élete!

2014. november 18., kedd

Tegnap este újabb lakóval bővül a Való Világ 7 villája. Edina költözik be, aki Erdélyből érkezett.

Robog a Való Világ 7 vonata ezerrel, már egy új lakó is beköltözött az első hat játékos mellé. Edina csatlakozott tegnap, aki egy igazi túlélő.

„Hatéves voltam, amikor anyuék otthon hagytak, mert elszaladtak valahova. Hívő család vagyunk, én úgy döntöttem, imádkozom kicsit, ezért meggyújtottam egy gyertyát. Azután kimentem a konyhába cukros tejet készíteni. Hallottam, hogy közben bent a nappaliban pattog valami, de eszembe sem jutott, hogy tűz van. Amikor visszamentem, akkor vettem észre a lángokat, a függöny, a tévé, a kanapé minden égett” – mesélte Edina, akire édesanyja rázárta az ajtót, de a VV7 versenyzője szerencsére nem esett pánikba, egy kanállal kinyitotta, így sikerült kijutnia a lakásból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése